teh getting married..!

Assalamualaikum. Hai.




Story teh getting married ni dah lama dah sebenarnya. Haha. Takpa, kita tunggu kopi pulak kahwin. Tetiba. Road to pasemah kelantan untuk menjayakan misi kahwin cepteh ni. Teh ialah seorang pengantin perempuan.




Malam itu aku irritable sikit. Haha. Kesian najmi jadi mangsa. Yang atas ni tak semua single. Yang aku tau 3 orang berdarah manis. Yang aku taktau tu taktau nak habaq la. Shhh.




Sejak kerja di kedai spek mata ni aku suka sangat tengok spek mata orang. Hehe. Dan aku sangat geram dengan spek nazim. Geram macam nak kunyah.




Gambar ni buat semua orang nampak flawless. Rakus sungguh 2 orang belakang aku tu tolak bahu aku sebab nak nampak muka. Selfie punya pasai kawan tolak tepi. Sedih aku. Sob sob sob.




Time ni kami malu-malu kucing nak masuk rumah pengantin. Tapi kenapa semua orang buat mulut macam tu. Haha.




We all be like "haaa sweetnyaaa". Tambah sweet bila aku dapat tau yang mereka ini dari bangku sekolah ke bangku pelamin.




Terima kasih tuan rumah atas layanan yang diberikan. Aku baru tau yang kenduri kahwin di kelantan ada beza antara majlis kesyukuran dan walimatul urus.




Momen ni sedih sebab nak ucapkan selamat tinggal kat semua orang. Sedih sangat. Nazim dah siap lambai tangan dah tu. Bila pulak nak jumpa lagi kan nanti. Okay kita jumpa time walimah naqib pulak.




Sebelum berambus sempat pulak memenuhi hasrat orang tu nak sangat pergi rumah orang tumpat. Another haaa sweetnyaaa moment.




Looking for a sweet moment too. Tapi tak jumpa. So sweat.

THANK YOU

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!