2015, let bygones be bygones..!

Assalamualaikum. Hai.




Ini gambar aku bersama roommate. Yang atas tu roommate aku sejak orientasi lagi. Tapi lepas setahun dia pilih untuk tinggal dengan senior. Tapi kami still a good friend. Ada apa-apa hal aku rajin jugak bagitau dia. Yang bawah tu roommate aku untuk 4 tahun di medical school. Dia lagi banyak tahu pasal aku punya positive and negative side. Pesan roommate aku, "abang amir lepas ni jangan sombong".




Dan mereka ini pula adalah kawan-kawan aku dunia wal akhirat. Aku tak pernah rapat pun dengan depa time awal-awal dulu. Tapi bila masuk clinical year then final year, jadi rapat dan makin rapat. Bila dah habis belajar ni, rasa rindu pulak nak lepak sekali. Bila dah makin berganjak usia inilah baru aku faham apa guna kawan.




Bila kak aku bagitau yang ada rombongan lelaki nak datang rumah, aku terlampau excited. Akhirnya, aku akan dapat seorang abang ipar. Pandai kak aku simpan rahsia. Sepanjang tempoh kak bertunang, kami rajin la juga text masing-masing. Sembang perihal adik-beradik. Aku memang paling rapat dengan kak aku.




Pada penghujung 2015, aku officially menerima tanggungjawab sebagai anak sulung. I never thought that I shed tears during that day. Congrats both of you sis and bro (padahal kat rumah panggil kak dan bang).




Dan benda paling manis yang jadi pada tahun 2015 ialah aku berjaya menghabiskan segala penat lelah selama 5 tahun untuk menjadi seorang doktor. Terima kasih semua atas bimbingan dan doa.


THANK YOU

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!