#random

Assalamualaikum. Hai.




Hari ini aku pergi kerja dalam keadaan gumbira sebab mengenangkan yang aku akan bercuti selama 3 hari. Setiap hari balik kerja pukul 12 malam itu sangat memenatkan. Lepas tu sumbat perut dengan nasi dan tidur (dengan harapan setiap hari buat macam ni boleh tambah berat badan la).




Sebenarnya aku ada banyak plan nak buat sebelum konvo. Tetapi, selepas konvo diawalkan ke bulan Oktober (instead of December), plan aku itu musnah. Tapi belum hancur berkecai lagi sebab aku forward plan-plan itu semua kepada plan-plan sebelum bergelar pegawai perubatan siswazah (sungguh takut mahu menaip jawatan ni).




Disebabkan tempoh menunggu penempatan kerja akan menjadi terlalu lama, aku rasa aku mahu cari kerja full-time. Tak mau lah buat kerja part-time aku yang sekarang ni dalam tempoh yang lama. Tak berbaloi. Hidup ini, kita buat baik berpada-pada dan buat jahat jangan sekali.


THANK YOU

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!