a fresh graduate medical doctor..!

Assalamualaikum. Hai.




This is me on the day of SPM's result. Yes, I told the reporter that I want to further study in medicine despite know nothing about the course. Oh ya susah nak dengar orang panggil aku dengan nama Shaiful. Haha.




Then, I managed to get myself into this medical school. And on 30th August 2015, the dean announced that I passed my bachelor of medicine and bachelor of surgery after 5 years of struggling. Dean cakap, "lulus Shaiful". Eh, dean bahasakan aku Shaiful la. Huhu.




Alhamdulillah on 17th October 2015, I am graduated. Ya Allah, panjangkanlah usia mak dan abah. Aku mahu berbakti kepada mereka berdua. Jauhkanlah wajah mak dan abah dari disambar api neraka. Kurniakanlah buat mereka syurga tanpa hisab. Amin. Jom sama-sama jadikannya skrip doa selepas solat.


THANK YOU

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!