our friend is getting married..!

Assalamualaikum. Hai.




Nah dengar dulu video ucapan khas buat bakal pengantin. Dah macam selebriti aku rasa bila kena temubual macam ni siap ada effect wartawan ambik gambar lagi. Oh ya, tona kulit aku jauh berbeza seperti dalam video ini. Hehe.




Okay ini lah bakal pengantin yang dimaksudkan itu. Menjadi batchmate lelaki pertama yang bakal melangkah ke gerbang perkahwinan. Sangat tidak sangka pada mulanya yang kawan aku ini dalam diam sudah mengikat seorang junior.




Dia memang deserved jadi first one who get married. Subuh dia memang selalu di surau. Jadi, boleh lah jadi imam pada isteri dan anak-anak nanti. Sebab ada yang sembang kencang bab kahwin tapi solatnya saja tidak terjaga. Deep. Peringatan untuk aku juga tu.




Bagi meraikan bakal pengantin, ada lah buat makan-makan sikit. Lepas ni tak boleh nak makan bersama lagi dah. Ye la tu kan.



Aku yang kat depan tu stress sangat kan nak exam. Selfie di tengah jalan bukan sebab nak bunuh diri tau. Pukul 2 pagi jalan lengang. Do not worry.




Bergambar di batu bersurat seperti zaman first year medical student dulu. Rindu gila nanti nak tinggalkan Terengganu.




Nah tengok gambar ni puas-puas untuk hilang stress. Muncung bibir semua. Tapi ada yang tak ikut arahan.




Okay mohon kasi peluang aku upload gambar aku sorang. Bye.

p/s: who's next?

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!