oreo..!

Assalamualaikum. Hai.



Kucing ni namanya Oreo. Time aku study, boleh pulak dia datang melawat pukul 3-4 pagi. Terkejut den. Nasib baik aku tak jerit satu rumah. Aku ni pencinta kucing. Jadi aku paksa Oreo ni untuk ambik gambar sekali. Tu yang rupa dia sampai macam tu sekali.




Nak menangis aku jawab paper theory. Habis exam tak sabaq nak sampai bilik sebab nak tidur sampai malam. Lepas tu bangun dengan semangat baru untuk next paper.




Clinical exam aku harap aku sudah buat yang terbaik. Perasaan sebelum exam itu hanya Allah yang tahu. Malam sebelum exam memang anxious habis sampai tak tau nak bukak buku apa. Ada yang frust. Tapi aku ini tidak pandai memujuk kawan, Aku hanya boleh jadi a good listener. Itu saja.




Keputusan exam petang ini. Doakan kami 52 orang. Aku baru lepas layan movie Hachi a dog's tale. Lepas habis exam layan movie sedih memang sangat kena. Menangis itu melegakan.

p/s: aku rindu kat kucing aku nama Boboy yang dah lama mati

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!