#hatiperempuan

Assalamualaikum. Hai.




Aku sekarang ini tengah cuti seminggu. Okay. Tinggal 3 hari lagi baki cuti. Buku ini yang sempat aku curi-curi bawak balik. Niat di hati nak habiskan dalam masa seminggu. Takpa amir, niat itu penting.




Printscreen ini ditujukan khas buat kawan-kawan aku yang sibuk duk bercakap pasal kahwin tapi tak kahwin-kahwin jugak aku tengok. Hampa duk bukak topik kahwin tu buat telinga aku bernanah nak dengaq. Chronic suppurative otitis media. Chronic bak hang.




Ada orang recommend suruh layan satu lagi drama ni. Okay. Tunggu habis drama hati perempuan dulu. Hehe. Baiklah amir professional exam makin mendekat. Itu saja.




Dinner tahun lepas aku tak join. Ada masalah dalaman time tu. Kalau aku fikir-fikirkan balik buat bernanah hati. Amboi sampai liver abscess bak hang. Aku tertarik pada "garden of strangers: before friendship comes" dan "hard times will always reveal true friends".




Absolutely true. Susah tau nak cari kawan baik sekarang ini. Ada satu lawak. Jangan bagi kawan korang lapar. Takut nanti dia makan korang. Okay. Tak lawak. Aku tau. Haha.

p/s: #hatilelaki

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

housemanship at hospital kulim..!

MBBS UniSZA..!

medical student di hospital kulim..!