stand by me..!

Assalamualaikum. Hai.




Banyak rokok aku hisap lately. Haha. Sekarang baru aku faham macam mana perasaan buat case write-up dengan menggunakan tulisan tangan. Penatkan jadi medical student.




Aku seorang yang suka stay up lewat malam. Sebab aku rasa time tu aku productive. Sebab tu la kadang-kadang aku tak kisah kalau keluar makan lama-lama sebab tak mengganggu masa study aku.




Selalunya aku akan siapkan case write-up dalam masa semalam. Ya tidak tidur. Tapi kali ini aku memerlukan 3 malam untuk siapkan. Sebab kena tulis tangan kan. Alasan lain sebab sambil buat tengok to-watch-list. Hmm. Checked.

p/s: stand by me

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!