road to professional exam..!

Assalamualaikum. Hai.




Hari ini aku rajin untuk kemas barang-barang akademik. Semangat selepas exam. Bulan lepas aku sudah exam. Semalam aku exam. Dan dalam masa satu bulan lagi ni aku akan exam lagi.




Ini semua adalah lecture notes clinical years plus some preclinical years. Aku ada 3 lagi postings untuk dihabiskan. Jadi akan bertambah lagi nota.




Tinggal 191 hari lagi menjelang professional exam. Ye. Aku sudah buat countdown. Adakah ini maksudnya semangat? Tidak.




Khidmat aku bakal berakhir hujung bulan ini. Macam tak memberi apa-apa khidmat kan? Sila jangan muntah darah.




This beautiful moment may it linger. Masih tak habis dengan manisnya cinta di cappadocia.

p/s: jangan nak buat muka sangat la tengok gambar aku kat atas tu

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!