post exam sleep..!

Assalamualaikum. Hai.




Post exam sleep is the best sleep ever when you are a medical student. Tambah-tambah bila kita dah struggle sehabis baik study untuk exam few nights before. Aku memang suka study bila dah nak dekat exam. Tapi sekarang ni aku dah buat countdown untuk final exam dengan harapan aku sudah boleh start study pelan-pelan.




Aku suka baca buku yang memberi inspirasi. Automatik bila dah habis baca, tiba-tiba datang satu semangat yang tidak boleh digambarkan dengan perkataan mahupun mimik muka. Terima kasih junior sebab bagi pinjam. Rasa tak sabar nak tinggalkan medical school and start housemanship life. Even in the future I choose to join non-clinical, tapi aku still mahu experience feeling being a houseman.




Aku baca buku ini sebab nak ambik motivasi. Reason kedua sebab aku peminat tegar salah seorang penulisnya. Hehe (sambil buat mimik muka minta penampor).

p/s: azam baru mahu bangun awal

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!