some of you..!

Assalamualaikum. Hai.




Aku dipaksa untuk upload gambar ini di sini. Alasan yang diberikan oleh pemilik gambar ini sebab dia h@*$%#. Tidak boleh disebut di sini takut kalian semua muntah hijau. Aku sendiri hampir muntah hijau. Haha.




Untuk pengetahuan anda semua, kawan-kawan aku di atas ini mempunyai blog. Tapi aku tidak mahu letak link blog mereka di sini. Hehe. Nanti-nanti lah aku cakap pasal blog semua kawan-kawan aku ini.




Pada asalnya aku tidak mahu pergi picnic batch pada hari sabtu lepas. I am bio-psycho-socially not okay.




Some of you were my best five years.

p/s: i love obstetrics and gynecology

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!