aishiteru..!

Assalamualaikum. Hai.




Beberapa minggu lepas aku berkelakuan pelik. Selepas selesai solat, aku menadah tangan memohon doa berkenaan jodoh. Tak pernah-pernah jodoh termasuk dalam skrip doa aku.




Sekarang ini berada dalam posting obstetrics and gynaecology. Sebuah posting yang memenatkan sehingga tidak sempat makan. Itu sungguh melampau. Terlalu lama berdiri juga membuatkan kaki ini sudah penat dan tak bermaya di bilik. Malangnya tidak ada orang yang sudi mahu urut. Haha.




In this final year, I got new postingmates. Irritating. Yes. Hari ini aku sungguh irritate dengan postingmates aku ini. Seperti mahu singgah tapak tangan di muka. Tapi siapa aku? Seolah-olah menumpang dalam group mereka. Biarlah. Mereka sudah setahun bersama.

p/s: bersabarlah duhai hati

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!