tepi sikit..!




kau semakin kejam
caraku pelan lembut
dan ku tak membantah
hanya mengalah
ku disuruh cuba
ada pendirian sikit tak boleh ke ha
kau ni lelaki banyak songeh ah ha
kau ada tau kisah ke
atau kau saja nak buruk sangka
yang buruk sangka tu tolong simpan
kata-kata sebelum terlebih belanja
aku alif erti yang pertama
tak salah dengarkan aku kata
tak salah yang aku pernah cuba
yang pernah gagal
berdiri semula
masa lalu kelap-kelip
semakin sempit tepi sikit
sebelum aku naik bingit
sebelum darah aku naik
dah bagus tu awal-awal
ku pesan kau patah balik
kenapa muka ketat
apa kau mintak peluk
kita sudah dewasa
dewasa pun nak merajuk
ku sudah kata kalau hidung tinggi
tak lihat apa di bawah
jadi kalau kau tersadung batu
padan muka
suka
aku tak sanggup tahan buat selamanya
sebaiknya aku mempunyai rencana
dan aku sedia aku rela
melukakan segalanya
dan aku sudah berubah

p/s: tepi sikit by sleeq featuring joe flizzow..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!