penat dengan pilihan..!

assalamualaikum..hai..

 
Beautiful forgiving is to forgive without rebuking, and beautiful patience is to be patient without complaining.
~ Imam Ibn Taymiyyah (may Allah have mercy on him)
 

aku suka baju ini atas alasan ianya saiz s..baju-baju batch aku yang sebelum ini semuanya saiz m..dan akhirnya aku dah lama tak pakai..dulu aku terlampau mengikut cakap orang supaya pilih saiz itu..sekarang ini aku pilih saiz aku sendiri..ya..badan aku memang saiz s..
aku punya kawan-kawan baik..tetapi mereka tidak baik sesama mereka..dan mereka tinggalkan aku dengan pilihan..aku mahu follow group mana..aku sudah penat dengan pilihan..jadi, aku pilih untuk tidak pergi..aku sebenarnya sudah penat kena kongkong..


baru-baru ini aku terjaga dari tidur dalam pukul 3 pagi..jerit sorang-sorang..roommate dan housemate aku dengar dan bertanya..mimpi buruk kah..? tapi aku tanya diri aku, aku ada masalah ke..?

p/s: you read and you silent..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!