macam mana aku jumpa mak hang..?

assalamualaikum..peace..

 
"In the end, to your Lord is your return." (Quran 39:7)


hampa semua layan dak cerita how i met your mother..? atau macam mana aku jumpa mak hang..?


aku tak nafikan yang aku membesar sebagai pelajar perubatan dengan duk layan cerita ni..tapi ini bukan cerita medic ye..


aku bukanlah peminat drama bersiri orang putih..aku layan cerita melayu..tak percaya..? mai selongkaq aku punya external..tapi cerita ni lain..


aku suka dengan friendship yang ditunjukkan dalam cerita ini..suka sangat..


rindu nak layan cerita ni lagi..walaupun ada seorang batchmate aku ni tak suka aku layan cerita ni..suka la dia sebab cerita ni dah habis..

p/s: do not worry my future kids cause i am gonna tell you the story of how i met your mother as well..hehe..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!