kecemasan equal to kencing masam..!

assalamualaikum dan peace..


Dan telah berkata Imam asy-Syafi`i r.a.: Telah sampai kepada kami bahawasanya doa dimustajabkan pada 5 malam: malam Jumaat, malam hari raya 'aidil fitri, malam hari raya 'aidil adha, malam awal bulan Rejab dan malam Nisfu Sya'baan


just finished my 3rd posting..emergency medicine..


sebuah posting yang best..aku memang suka environment kat emergency department..


prof pun best..cuma sedikit sibuk..bukan sedikit tapi banyak lah jugak..akibat sibuk, beware of his mood disturbance..hehe..


supervisor..hmm..aku tak suka supervisor aku..macam lah dia tu suka aku kan..


kat posting ni aku jadi fobia nak insert line kat patient selepas fail beberapa kali..siap ada doktor seloroh suruh aku pergi bunuh diri sebab tak dapat insert line..


selang beberapa ketika (wah ayat), doktor yang berseloroh itu fail intubate one patient in the red zone..aku macam nak cakap jer balik, doktor pergi lah bunuh diri daripada bunuh patient..heh..


lagi satu aku tak paham apa motif buat introduction into department kalau setiap kali masuk department nak kena introduce diri..unless kalau nak attach takpe lah jugak..

exam posting pulak..hmm..post-traumatic stress disorder kejap..nak hilangkan stress..? masuk kelas lecturer kat atas ni..


apa-apa pun..i love emergency medicine..

p/s: jangan marah sebab curi gambar kat facebook..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!