postingmates yang tak dianggap..!

assalamualaikum dan salam hari jumaat..


Majoriti umat Islam di Malaysia yang bermazhab Syafi'i akan mengangkat jari telunjuk ketika membaca kalimah syahadah semasa bacaan tasyahhud dan tidak digoyang-goyangkan atau digerak-gerakkan jari telunjuk tersebut.


akhirnya penantian untuk menunggu senarai ahli kumpulan baru tahun 4 berakhir semalam..ditempatkan dalam group 2 sebagai orang yang terakhir..


mengikut academic calendar year 4, aku akan start dengan surgical posting..bosan ar surgery..tak minat..


waktu year 3 aku group 3..sempat lagi 2 orang batchmates aku hantar mesej ajak aku masuk group diorang kalau year 4 nanti ada perubahan group..macam tau-tau ja depa ni aku memang nak keluar dari group 3 itu..haha..


post kali ini aku nak share moments yang dilalui oleh aku dan postingmates aku yang lepas (sapa cakap aku bermasalah dengan group aku yang lepas)..
















sorry la korang kalau aku upload gambar tanpa kebenaran..hehe..

p/s: kekasih yang tak dianggap - kertas band

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!