jom kitar semula..!

assalamualaikum, kawan-kawan..


Iblis berkata: "Ya Tuhanku, oleh sebab Engkau telah memutuskan bahwa aku sesat, pasti aku akan menjadikan mereka memandang baik (perbuatan maksiat) di muka bumi, dan pasti aku akan menyesatkan mereka semuanya, Kecuali hamba-hambaMu yang ikhlas". (Al Hijr: 39–40)


aku kini bekerja dengan orang baru..postingmates aku bertambah menjadi 27 orang..


pada masa yang sama aku ada new housemate..jadi rumah aku dah cukup 8 orang dah balik..


berada dalam rumah penduduk..


berada di depan pintu rumah penduduk..


berada di depan pintu pagar rumah penduduk..


jom kitar semula..fikir dulu sebelum buang..terima kasih penduduk maidam..minggu depan sumbang lagi..

p/s: roommate aku yang tengah dalam study week ini boleh pulak pergi kem 3 hari..pergh..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!