i love you so damn much..!

assalamualaikum wahai penggali sekalian..semoga sihat hendaknya..


Daripada Ibnu ‘Abbas katanya : Sabda Rasulullah saw. yang bermaksud : Syaitan itu duduk mencangkung di atas hati manusia. Apabila manusia ingat Allah maka ia akan mengundur diri dan apabila manusia lalai maka ia akan membisikkan kejahatan. (HR. Bukhari)


(gambar pembukaan)..bersantai bersama batchmates di tepi pantai..


ini namanya permainan mengeratkan hubungan..


tapi sayang sebab penutup mata tidak dapat meneka aku si tuan empunya badan..renggang sebentar hubungan tersebut..


penyanyi di hadapan..penonton di belakang..


haruslah upload gambar yang aku berada di hadapan..hehe..


picture ini cantik..


(gambar sekadar hiasan la sangat)..kepada kawan-kawan aku yang sudah ada perancangan mahu berkahwin, bagitau lah aku..aku nak doakan..


thinna showing his vegetarian face..


i love them (damn much)..

p/s: tak sabar tunggu hari program..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!