the lone ranger..!

assalamualaikum..tak jawab berdosa..


"Sesiapa yang mengucapkan pada masa dia mahu tidur : Astaghfirullahal' azim...allazi La ila-ha illa, huwal Hayyul Qayyum, wa atu-bu ilaih (Aku pohon ampun kepada ALLAH, tiada TUHAN selain DIA, DIA Yang Maha Hidup lagi Maha Berjaga, dan aku bertaubat kepadaNYA), maka di ampun dosa-dosanya walaupun sebanyak buih di lautan, walaupun sebanyak bilangan daun di pokok, walaupun sebanyak pasir di pantai dan walau sebanyak mana bilangan hari di dunia." (HR at-Tirmizi)
apabila malas untuk membaca buku, maka aku akan pilih untuk buat kerja..dan kerja aku itu ialah case write-up..nama ja write..tetapi sebenarnya type..hehe..


alhamdulillah sudah siap..it is not almost done..it is done..self tepuk tangan..


mahu berehat sebentar untuk hilangkan rasa penat..jadi aku pun tulis lah something kat blog kesayangan aku ni..sebentar la sangat..


roommate aku sangat beruntung sebab sedang bercuti di pulau kapas sekarang ini..bersama dengan 3 orang lagi housemates aku..program kokurikulum diorang..jadi hamba duduk soghe la dalam bilik ni..


roommate aku sekarang ni sedang menjalankan perniagaan cake ini..jadi bolehlah contact dia ye..


sekarang ini aku sedang membela seekor binatang ini..aku mahu bagi makan banyak-banyak supaya cepat gemuk..


sekarang ni hidup aku dah tak sepi sebab ada dia..walaupun ianya hanya binatang yang berhabitat dalam fon..


kepada yang mahu tidur, semoga mimpi kalian indah belaka..

p/s: sangat tidak sabar untuk masuk next posting..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!