sorry my posting mate (tiada s)..!

assalamualaikum..terasa mahu menulis hari ini..eh silap menanam..harta karun kan..


Allah berfirman yang bermaksud: "Dialah yang menurunkan ketenangan ke dalam hati orang-orang mukmin supaya keimanan mereka bertambah di samping keimanan mereka (yang telah sedia ada)." (Al Fath : 4)


(gambar ini exagerrated)..semalam aku telah menjatuhkan handphone seorang posting mate aku dari ketinggian about 1 meter..dah lah itu fon baru..memang gelabah la sebab jpa dah lah belum masuk..


bila sampai bilik aku pun masih lagi rasa serba salah..ye lah fon baru kan..aku pun mesej la dia to say sorry atas ketidaksengajaan itu..

penjatuh fon: lg sekali sory za..!serius xsengaja..!
pemilik fon: laa...xpe2..seriously ak x rasa apa2 pun.don't worry


this is my current desktop background..comel kan..paediatrics mesti lah comel..


aku suka dengan pemerintahan ketua posting baru aku ini sebab dia telah mengisytiharkan cuti hari ini..


seperti biasa bila cuti aku hanya tidur..ni pun baru bangun tidur..posting baru ni buat aku rasa macam terlebih tidur..masalah tu..


lagi nak menulis yang aku telah kehilangan lembu aku..kali terakhir dilihat di bilik simpanan bag kat wad..harap dia selamat..


ted mosby: please finish read the book within 3 weeks..!
barney stinson: challenge accepted..!


me showing muka-tak-suka-group-posting..haha..sungguh bajet..sungguh kejam..sungguh @#$%^&..

p/s: perlu study untuk kuiz hari ahad ini..wah..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!