pantai kuala ibai..!

assalamualaikum..apa macam hari hampa semua..ada baik..
Daripada Abu Sa’id al-Khudri r.a, “Bahawasanya Rasulullah S.A.W membaca a’uzubillahi minasy syaitonir rajiim sebelum membaca al-Quran”. (HR Abdur Razzaq dalam Al-Musannaf )



in medical posting currently..jom layan gambar-gambar di bawah..terima kasih tukang ambik gambar..


jangan block muka aku..


macam orang baru bangun tidur yang dipaksa keluar petang beriadah supaya dapat membina muscle yang look wasted kat kaki itu..


aku cakap jangan block muka aku..


ramai-ramai pakai baju 53..jangan tak tau, batch aku ni ada produce kitab 53..tapi tak sure sepanjang zaman ke tak kitab tu..


2 orang ni kami tak kenal..salah majlis ni..ibu bapa sila kawal anak masing-masing ketika berada di tempat awam..


yang tak makan give thumbs up..yang makan buat muka..susah nak ada 3 orang ni dalam 1 gambar..


fokus kepada makluk kat belakang yang ternganga mulut tu..


ganbar ini memberitahu aku yang aku tak sorang-sorang dalam tahun klinikal ni..luahan perasaan..?


rambut beralun..sesuai la dengan tema pantai..maggi plak memang makanan kegemaran aku di kala tengah lapar di tengah malam..bajet kaki stay up la ni..silap-silap dapat kanser..dush dush..


tapi dah potong dah sekarang ni..macam muka nak mintak penampar kan..gambar ni  diambil menggunakan webcam ye..aku kan dah taubat ambik gambar sendiri guna fon..hehe..selamanya harimau malaya..

p/s: besok diajak join program anjuran pusat kesihatan..looking forward untuk itu..oh my rojak..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

  1. Amer dah bertambah kurus! Jangan makan maggi je, makan nasi. haha. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!