senyum sampai telinga..!

assalamualaikum, penggali harta karun..


Rasulullah saw. bersabda, “Gopoh-gapah itu dari amalan syaitan dan sifat tenang itu adalah dari Allah Taala” (HR Al-Baihaqi)


exam semalam theoretical part aku pasti bukannya aku sorang je yang senyum sampai ke telinga..malah posting mate aku yang lain pun sama jugak kan..?


sebab majoriti soalan sebijik macam previous group punya..terima kasih previous group sebab tolong salinkan soalan..
osce semalam lagi best sebab aku explorace sorang-sorang..soalan dia pun kalau tanya posting mate aku confirm diorang cakap senang..
hari ni break satu hari..so bolehlah nak study untuk long case besok..


prof aku warning jangan wish untuk dapat case yang kita rasa boleh buat..study everythings..tapi aku nak letak wish jugak kat sini..


diabetic foot ulcer..sebab time o & g dulu tak dapat case gestational diabetes mellitus..


TB spine..sebab aku suka spine..dan..suka microbes..hehe..


osteoarthritis..sebab aku suka baca x-ray dia..


 ligament tear..sebab aku wish nak dapat doctor itu jugak sebagai patient aku..


active aku update blog sebab ni satu-satunya cara untuk aku hilangkan stress selain daripada tidur..tapi orthopaedic punya exam stress ke kawan-kawan..?
p/s: menaip di library sungguh tiada privacy..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!