buat diri (ku) yang mudah lupa..!

assalamualaikum, pembaca-pembaca sekalian..


Sesiapa yang mati dalam keadaan Islam, ada juga yang akan masuk Neraka untuk pembalasan dosa tetapi dia tidak kekal di Neraka. Setelah selesai hukuman, dia akan dikeluarkan dari Neraka dan dimasukkan ke Syurga.


selamat sampai kat maidam dengan semangat yang baru (kononnya) untuk teruskan tahun klinikal..semangat seperti budak google ini..


cuti seminggu semangat berkobar-kobar nak study orthopaedics illustrated tapi malas..rehat sudahlah kat rumah..


(gambar takde kena mengena)..kali ni balik rumah dapat tahu seorang kawan aku time sekolah rendah dulu dah kahwin raya puasa hari tu plus dah pregnant pun..her expected date of delivery on 2nd of june next year (bangga dr shabbir, prof than than ying and prof naghem)


setiap kali tahun baru hijrah mahupun masihi, aku pun sibuk cakap nak berubah menjadi lebih baik..aku tak expect pun untuk berubah secara bombastic drastik, make it slow-slow (sejauh mana slow-slow tu pun tak tau la)..kadang-kadang terlampau manjakan diri sangat..

aku tingggalkan dengan quotes kat bawah ni buat tatapan semua ye..






p/s: terima kasih sebab scroll down sampai ke bawah..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

  1. sama-sama...quote drpd aku sempena Maal Hijrah ni " "sabo je lah, hidup ada naik turunnya"...hahahaha, berubah dan terus berubah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!