keluarga besar..!

assalamualaikum..


Umar bin Khattab walaupun jawatannya kalifah, pakaiannya sangat sederhana dan bertampal-tampal. Tetapi sikapnya ramah, wajahnya sentiasa senyum. mukanya berseri. Tak hairan jika Imam Hasan Al Basri berpendapat, awal keberhasilan suatu pekerjaan adalah raut muka yang ramah dan penuh senyum. Bahkan Rasulullah menegaskan, senyum adalah sedekah paling murah tetapi paling besar pahalanya.


apek..jaga depan ada longkang..lompat..lompat..i am not apek anyway..

main badminton kot..lawan roommate sendiri..jangan expect untuk aku menang..


suka main tepung birthday..awesome kan..haha..


3 batches bersatu..dalam gambar..nak berkenalan..?


aku dapat discover yang cerebellum aku ada problem keseimbangan..aku jalan senget..


mana gula-gula..?


posing panas..


ini roommate saya..

posing nazak..
p/s: hari keluarga 2nd edition..awesome..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!