nak jadi orthopedic..!

assalamualaikum, pembaca sekalian..
Dari Anas ibnu Malik r.a, Rasulullah SAW bersabda "Sesiapa menghidupkan sunnahku maka dia benar-benar mencintaiku, sesiapa yang mencintaiku maka dia akan bersamaku di syurga." (HR. Tirmidzi)

lama kita tak bersua..blog saya ni baru lepas kena infection called acute blog-itis..jangan risau coz doktor dah prescribed anti-blog..cuma sekarang ni blog saya ni tengah undergone rehabilitation..huhu..

sebut pasal rehabilitation..group aku baru je habis present seminar on limb rehabilitation..mengikut undian, aku kena present pasal rotator cuff tear..tapi aku tukar nak ambik anatomy..huhu..

musculoskeletal module memang best..baru ingat nak jadi orthopedic..tapi bila soalan exam baru-baru ni, hmm, bertukar lagi lah cita-cita aku..haha..

semester ni aku ambik equestrian sebagai subjek kokurikulum..nak buat pengakuan berani mati ni, aku rasa makin boring lah kelas dia..


ni time 1st meeting dengan budak koko..


ni lah tempat kitorang belajar..gelanggang berkuda wakaf tok jembel jembal..


nak berkenalan dengan mereka..?


lagi top model..


eh gambar sesat ni..


orang pi main kuda..kami main bot..


gambar tidak mengikut tona kulit kami yang sebenar..


tak tau nama dia..


ni one of tenaga pengajar kami..sorry..tak tau nama..bertuah punya student..


ni timah..satu-satunya kuda betina..

sekian sahaja..nanti kita cerita lagi..

p/s: yang lepas biar lepas..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!