unik..!

assalamualaikum, semua..selamat menggali harta karun amer..teruskan menggali..i really appreciate it..

Allah swt. berfirman, “Orang-orang yang menafkahkan hartanya di jalan Allah, kemudian mereka tidak mengiringi apa yang dinafkahkannya itu dengan menyebut-nyebut pemberiannya dan dengan tidak menyakiti perasaan penerima, mereka memperolehi pahala di sisi Rabb mereka. Tidak ada kekhuwatiran terhadap mereka dan tidak pula mereka bersedih hati.” (Al-Baqarah: 262)

hari ni hari di mana aku tahu 2 results sekaligus..bukan aku sorang je..bersama dengan 52 orang adik-beradik aku yang lain..minus yang dah balik..minus yang masih tidur..bla bla bla..

alhamdulillah..my reproductive module i thought it is going to receive nasib yang sama as my endocrine module..

alhamdulillah..terima kasih mentor sebab tengok nama shaifulamir bin shuib time dalam meeting result final..so tak payah la aku nak tergedik-gedik bukak portal pelajar nak check result..hopefully betul lah apa yang prof tengok..

terima kasih jugak kepada doktor yang mention my name during meeting..so semua lecturer dah tahu..my mentor said unik..ye unik sebab aku student yang diberi masa 2 jam 40 minit sama seperti 52 orang adik-beradik aku yang lain tapi aku tak dapat nak habiskan jawab..

dan sekarang ni masa untuk aku start berkemas..malam ni aku balik kampung woi..

p/s: good luck buat my juniors especially my roommate and housemates..tolang jaga rumah elok-elok ye..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!