i am happy..!

assalamualaikum, kawan-kawan (kalau mengaku la)..
“Sesungguhnya orang yang paling saya kasihi dan yang paling dekat padaku di hari kiamat ialah yang terbaik budi pekertinya.” (HR. Tirmidzi)
cuti sem 4..huhu..post kali ni nak cerita pasal on the way aku nak balik cuti ni..


dan macam biasa aku akan bawak balik buah hati tangan kat emak dan abah aku dan juga adik-beradik aku dan juga kucing-kucing aku..tapi bukan kepok lekor tapi kepok ikan balik digoreng..


aku ajak haikal teman pergi beli kepok kat adnan keropok losong since dia pun nak beli tiket balik kampung..ye adnan keropok losong..masihkah kau ingat (nyanyi seperti kopratasa)..


tak sangka mak cik-mak cik kat situ masih kenal anak teruna kat atas ni sebab kitorang pernah guna kedai tu sebagai lokasi penggambaran dokumentari "destinasi selera terengganu"..
anak teruna: (melangkah masuk ke kedai dengan tersipu-sipu malu)..
mak cik tak tau nama: (membisikkan sesuatu pada mak cik di sebelah)..
anak teruna: (senyum gatai lagi) mak cik (sambil tunduk hormat)..
mak cik tak tau nama: bila balik..?
anak teruna: malam ni..
dan dapat lah kepok lekor free..yummy..pastu mak cik tu sempat introduce kat aku kepok ikan yang sedap untuk dibeli bawak balik..siap dapat rasa lagi..


kelakar part is ada lah customer ni ingat aku pekerja kat situ sebab aku dok pulun makan kepok..hehe..
seriously..aku sangat terharu..terima kasih mak cik..nanti saya datang lagi..


masa dah tiba untuk aku berangkat balik ke kedah..terima kasih kepada yang menghantar aku hingga ke stesen bas..sayang korang (sayang lebih kat orang yang bagi McD itu)..hehe..

p/s: i am happy..!

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!