gelak-gelak kejap..!

assalamualaikum, semua..sila jawab ye..
Seorang datang berjumpa Rasulullah saw. dan bertanya: Siapakah manusia yang paling berhak untuk saya berbuat baik? Rasulullah saw. menjawab: Ibumu. Dia bertanya lagi: Kemudian siapa? Rasulullah saw. menjawab: Ibumu. Dia bertanya lagi: Kemudian siapa? Rasulullah saw. menjawab: Ibumu. Dia bertanya lagi: Kemudian siapa? Rasulullah saw. menjawab : Bapamu. (HR Muslim No.4621)
post kali ni kita gelak-gelak kejap..amer, sekejap je..!

saya nak bela kucing yang gagah seperti di atas..


innocent cat..


anjing ni memang melampau..main samak dengan aku..


serius seram..


kalau lah bear ni duduk kat terengganu, "teh o peng limau se"..


comel..


boleh tuju lagu..?


suka suka..


???


so sweet..


aku pun letih jugak..

p/s: bila exam dah habis..ni lah kerja aku..hehe..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!