anti-social..!

assalamualaikum, pembaca sekalian..terima kasih sebab sudi baca..
Sabda Nabi s.a.w: “Berdoalah kamu kepada Allah dalam keadaan kamu yakin dengan kemustajabannya. Ketahuilah sesungguhnya Allah tidak menerima doa dari hati yang lalai” (Riwayat al-Tirmizi)
hari ini seharian kat rumah tok aku sebab sepupu aku buat kenduri kesyukuran pindah rumah..post kali ni aku nak bercakap pasal kenduri..


i hate kenduri (hah ambik kau)..kenduri yang melibatkan sanak saudara..tak tau pasai pa..sebab ada pengalaman hitam kot..


bila kenduri yang melibatkan sanak saudara, semua orang akan start buat kerja..tapi masalahnya aku ni bukanlah orang yang practical..aku kena ada orang suruh baru aku buat..


not to say aku malas (maybe yes)..tapi kalau aku tau kerja aku then aku akan buat instead of aku duduk menghadap tv doing nothing..


aku tak rapat dengan sepupu aku yang lain..awat..? simple sebab tak sekepala..kadang-kadang macam orang bodoh je aku ni..

aku anti-social ke..?

p/s: penat walaupun tak buat apa-apa..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!