microbe-a-holic..!

assalamualaikum, semua..semoga hari ini lebih hebat daripada biasa..

"Ilmu tanpa amal, gila dan amal tanpa ilmu, sia-sia.” (Al-Ghazali)

in a good mood last 2 days..paling penting eksperimen aku menjadi..ingat nak beat module microbe but then maybe clinical microbiologist my future career..huhu..yeah..i am a microbe-a-holic..hehe..tapi sangat irritating bila ada orang panggil @%^&#$ #!!@$^&$..
this semester banyak new lecturers..tapi sayangnya, baru je sampai unisza, dah kena penyakit berjangkit or should i call penyakit keturunan..penyakit suka tukar kelas dan tak mau ikut timetable..sah get infected from other sewaktu dengannya lecturers..

learning the pathology of male genital system really made my penis feel weird..especially the word circumcision..

minggu lepas adalah  minggu yang sangat-sangat busy..sangat-sangat stress..paling buat aku stress definitely endocrine eom..aku sekarang ni just nak score this module..it's all about carry mark..

aku tak pandai masak..dan teringin nak belajar masak..kalau boleh nak try masak lauk simple-simple yang orang selalu makan..ni semua penangan keusahawanan..

sangat irritating dengan orang yang suka condemn..i need a kritikan membina..not kritikan menjahanamkan..

dan aku juga sangat rimas dilayan seperti budak kecik yang tak pandai protect diri..tau la aku ni bertubuh genit..kurus kering..apa lagi hampa nak cakap pasai aku..? aku seorang yang privacy yang tak suka dikongkong dan diatur hidupnya..
aku rindu kawan-kawan sekolah aku..aku tau hampa semua busy..dan aku pun busy..tapi hopefully number aku still dalam phone hampa semua..


aku dah terlalu banyak simpan..dah tak larat nak simpan dah..menyesal tak pilih sini..aku akan jawab ya..

p/s: semoga semuanya menjadi hari ini..

BAIK  DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!