11/11/11..!

assalamualaikum, semua (saya perasan ramai yang baca)..


“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. ALLAH SWT mengetahui sedangkan kamu tidak.” (al-Baqarah:216)


semalam saya melalui hari yang sangat mencuakkan..rasa tak sedap badan (saya tak masak apa-apa pun)..


semua ni disebabkan kemalangan maut yang melibatkan pelajar dan guru smk air merah..kemalangan ni sangat aku terasa mungkin sebab sekolah tu kat area tempat aku..


dah lah pada malamnya pulak aku akan balik terengganu naik bas ekspres..sebab tu la aku sangat cuak..bukan nak mintak benda bukan-bukan..


kecuakan aku berasas sebab awal pagi tadi pemandu bas tu entah pasai pa tiba-tiba terlanggar divider jalan (yang berupa kon tapi dalam bentuk batang) then terbabas masuk lorong kanan..


thank Allah sebab awal pagi takde kenderaan dari arah bertentangan..mati-mati aku ingat bas tu langgar kenderaan kat depan coz bunyi sangat kuat..


dan alhamdulillah sekarang ni aku dah ada kat maidam..roommate aku belum sampai lagi..sorang housemate aku dah sampai semalam lagi..


apa macam raya haji anda..aku tersangatlah frust sebab kawan aku yang sembang nak mai rumah aku bawak bini dan anak-anak dia sekali tu tak mai-mai pun..


aku dah potong rambut..so.no more wavy hair seen..hehe..ni la rupanya bila keseorangan dalam bilik..ambik gambar sorang-sorang..macam takdak life..


setelah 3 minggu berehat goyang kaki, kini tiba masanya untuk..pulun amer pulun..endocrine menanti..dah lah takda microbe dalam module ni..frust menonggeng aku..
so excited nak pi kelas besok..bukan sebab rindu kat dewan teater..tapi nak tau result eom..hopefully bukan penantian yang sia-sia..


kepada members dalam study group aku..aku masih memerlukan korang..hopefully korang belum tawar hati lagi nak mengajar aku..


yeah..that's me..ops..huhu..sekian sahaja..nanti saya (sat saya sat aku) tanam lagi harta karun..hampa kan memang suka gali..tidak dibenarkan tinggal peta untuk entri ni..kita main mesej..

p/s: those babies yang lahir kat terengganu semalam nanti ada 8 kali nombor 1 kat dalam ic..menarik..111111-11-XXXX..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!