my other life..!

assalamualaikum..moga dalam keadaan bahagia yang tiada duka..dalam maksud tu (sedalam cintaku padamu ye padamu)..

lama rasanya tak update harta karun aku ni..terasa rindu (yang amat sangat)..it's not rindu yang semakin jauh (tadi cinta sekarang rindu pulak)..

just finish my end of module of urinary system (yes it's all about kencing)..susah..?senang..?bolehlah..?aku just boleh cakap yang aku puas hati..titik..

kalau ada regret pun maybe sebab tak try buat past year questions (muka di atas meja study)..let bygones be bygones (aku suka quote ni)..

for your information, on hari exam aku bangun pukul 9.40am..dan that eom start at 10am..cuak kot..dalam keadaan laju aku mandi (sabun ok), bersiap, masukkan barang dalam beg (included peluru nak tembak dan minyak masak nak goreng), capai note pharmaco kat tangan (alhamdulillah keluar sejibik), dan bergerak ke kampus..

dan hari tu jugak aku tertinggal fon (gambar sekadar tatarias)..kalau lah aku bangun selepas 10am, selamat tinggal eom (muka tak bersalah)..

dalam module urinary, kitorang berkesempatan pergi ke hospital ni..ye hsnz (malas nak tulis full name dia)..berjumpa dengan komuniti pesakit buah pinggang..

module urinary ni telah mengajar aku untuk menjaga buah pinggang..sighiyes (i mean serious)..please label this diagram since this can be asked in osce (aku kot penggubal soalan)..


pengajaran paling penting is jangan sesekali nak tahan kencing..comel kan kencing ni tahan kucing (i mean kucing ni tahan kencing)..


gambar kucing lagi (confirm asma tengah histeria)..sepanjang minggu ni jugak aku dalam proses memulihkan semangat yang hilang..alhamdulillah semangat tu dah kembali (sebelum ni menghilang ke jiran sebelah)..


dan hari tu asramaku dilanda kegelapan (black out la)..thanks to aiman sebab bagi lilin..see walaupun kitorang dah tak tinggal sebilik tapi kami masih concern about each other (aiman jangan vomit, nausea takpa)..


kisah maidam bergelap dah habis..tapi kisah toilet aras 4 blok siswa yang masih bergelap ni apa cerita..cer cerita (jangan cerita kat sini coz nanti boleh menyebabkan penggali harta karun aku ni boring)..
sekarang ni jealous dengan batchmate aku yang menggunakan phone yang ada wifi..maka termeterailah perjanjian pangkor dengan syamim untuk tukar phone sem depan..


nak tukar phone so that senang la nanti nak google bila lecturer tanya soalan dalam lecture (bila dapat jawab semua orang tepuk tangan), boleh baca powerpoint or pdf bila tengah boring (bajet kuat study la ni) dan juga boleh update blog..


sebut pasal blog ni..blog is my other life..tapi pesan aku kepada blogger baru, if you want to make a blog, jadikan nama blog anda itu not related to your name sangat..so that if they (especially your own batchmate, yes your own batchmate, pronounce as mat luthfi pronounce when he said you own daughter in one of his video) google you, they won't find your 'other life'..hehe..


for example, my batchmate google my name (well aku kan dikenali ramai), what they found is this results..klik that picture untuk bagi growth hormone so that the picture membesar and you all can see every single things..

sebelum aku masuk bakul angkat sendiri dengan lebih lanjut lagi, jom tengok gambar-gambar menu on 6hb october 2011 dalam 12am something (aku tau ianya dah basi dan dicemari oleh bakteria)..


durian..ya awal-awal pagi makan durian..dan rasanya kesemua biji durian tu habis dimakan..saya tak makan sebab dah lewat sangat time tu..


kui tiau goreng plus roti canai..saya suka roti canai..tambah-tambah lagi makan sebelum tidur..what if besoknya aku bangun pergi kelas dan semua orang cakap..wah amer dah gemuk (sila jangan imagine)..


library unisza kampus gong badak (yeah i am promoting)..koko hari sabtu tapi pergi awal pagi..jadi lepak lah kat library..


ni lah muka kaki library tu dan pemenang anugerah pengunjung terbanyak untuk 3 bulan berturut-turut..haha (gelak perasan)

sekian sahaja..sampai bertemu lagi..doakan result eom aku (dan aku pun mendoakan hampa semua)..(again this picture tells you how much love i was towards urinary system)..hehe..

p/s: tenang bila berjalan seorang diri dalam keadaan semua orang baru nak bangun dari tidur..cuak pun ada..tapi jangan risau coz payung di tangan..haha..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!