saya lelaki kurus..!

assalamualaikum..smile..

baca title pun dah tau dah siapa aku sebenar (wah ayat tak boleh blah)..bukannya apa..cuma aku terkilan sikit pasal physical aku pun boleh jadi isu..

dulu mungkin la aku ni obses nak gemuk..tapi sejak umur 18 lagi aku dah gain confident dengan diri aku..ramai lagi lelaki kurus kat luar sana..ok je..

tapi entah kenapa orang sekeliling aku yang dekat dengan aku tak confident dengan aku..padahal aku ni sendiri biasa ja..sedih gak bila tidak mendapat kepercayaan orang yang dekat dengan kita..

sekarang ni aku lebih prefer diam je..lantak ar apa orang nak cakap..takda masa nak argue on something yang aku rasa just nak bikin gua panas..

kurus sebab kuat study..orang cakap kat aku..rasanya takda kena mengena..aku pun kuat makan jugak..

paling aku ingat sampai sekarang ni is boleh pulak orang cakap aku ni takut gemuk nanti orang tak mau (dah masuk bab jodoh la pulak)..hmm..nonsense..

saya lelaki kurus..so what..?

sekian sahaja..bersabarlah wahai diri ini..

p/s: rindu akan nasi kukus terubat la jugak tadi..tapi kat batu burok sedap lagi..hehe..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!