ikhlas tapi jauh..!

assalamualaikum..salam 1malaysia..

hampa jangan risau sebab post kali ni sangat short and sweet..short is post aku while sweet is aku..hehe..jom kita dengar ucapan puasa dari the ambassador of shell..
saya mewakili warga kerja shell di seluruh dunia (perasan gila macam buat salam perantauan) ingin mengambil kesempatan kat atas hampa ini untuk mengucapkan selamat berpuasa..moga ramadhan kali ini lebih bermakna..

tengok kan short and sweet post aku kali ni..rasanya belum terlambat lagi kan aku wish..thanks jugak kepada semua yang wish aku via sms..

p/s: aku rasa aku kena serang lagi kedai laptop aku ni..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!