amer terlampau..!

assalamualaikum..hampa semua apa habaq..?

lama sudah aku tak update harta karun aku ni..hmm..macam-macam benda dah jadi kat sekeliling aku ni..ada yang manis..ada yang pahit..

anyway welcome home to my laptop selepas sebulan dia ditahan di rumah sakit akibat webcamitis..inflammation of webcam..radang kamera sesawang..over la pulak..

tapi what the point webcam aku ok tapi aku lost all my data..i repeat lost all my data..semuanya..bayangkan..seriously aku cakap kat hampa yang aku sekarang ni betul-betul down..

padahal aku dah cakap dah kat depa if anything got to do with my data please do some back up or let me know first..aku memang tak puas hati dengan service diorang..memang haram jadah..perangai macam pelaq..pergi jahanam la wei..

apa yang jadi tu totally telah mengubah aku 360 darjah..aku rasa down..hilang semangat..cepat marah..aku rasa cuti sem ni aku get nothing..

dan sekarang ni aku tengah mencari alasan apa nak bagitau kat supervisor aku bila aku nak berhenti kerja nanti coz depa tak tau aku sekarang ni student..

lagi satu aku dapat tau yang supervisor kat situ takkan bagi aku kerja berat-berat sebab depa takut aku berhenti..sangkaan depa aku ni pekerja permanent..so memang depa cukup jaga la pekerja depa ni..rasa disayangi..

cukuplah setakat ni..banyak lagi yang aku nak tulis..tapi nanti dulu lah sebab takda mood..

p/s: janji aku puas hati..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!