setahun sudah berlalu..!

assalamualaikum semua..apa khabar iman anda hari ini..? moga sihat-sihat belaka..

setahun sudah berlalu..hmm, dah setahun aku jadi medical student..banyak benda yang aku belajar dan terus belajar..dan special untuk entry kali ni is aku nak recap balik setahun yang sudah berlalu..yang belum pernah lagi aku tulis sebelum ni..

kita buka cerita dengan dinner faskes..huhu..


cantik kan gambar ni..gambar yang menghubungkan kitorang satu batch..jom cari barang tersembunyi..hehe..


tatap mata saya..saya mahu pukau anda..serahkan semua barang berharga anda pada saya..akulah pemukau yang paling tinggi bahasanya..


sila beratur ye..1006 kaunter 5..


sat..aku belum sempat nak posing..


sebenarnya dinner ni pun sekali dengan penyampaian anugerah dekan..feel motivated bila tengok those who been listed by the dean..teringin sangat to be listed at least once..

cerita seterusnya is hari keluarga permata..


team underdog..


kemas tak ingatan kain pelikat aku..?


berjemur dari pagi sampai petang..banyak vitamin d kitorang absorb that day..


kamu jangan macam-macam..kan dah kena cili mulut..


most enjoyable part definitely tarik tali..tapi untuk penentuan tempat ke 3 and 4 aku telah disingkirkan dari senarai peserta..hmm..


mana paramedik ni..?


dan aku lah master of ceremony..haha..this hari keluarga ok lah coz dapat menghubungkan seniors and juniors yang sebelum ni just connected through facebook and nokia only..

dan cerita terakhir (la dah nak akhir dah) is pasal kem motivasi kat merang..


pemuda harapan bangsa..pemudi tiang negara..


hiyak..hiyak..


posing dulu..


cepat wei aku dah mengantuk dah ni..


angkat tangan kiri..godek godek godek..


kawan baik aku kat sana..aku makan dengan depa ni la..ada yang bunting tunggu masa nak meletup la..ada bapa yang tak mengaku anak la..ada anak yang tercari-cari ibunya lah..macam-macam masalah negara..


lecturer kat depan not kat belakang..


bersiap untuk berlepas..pakai tali pinggang keledar anda..


kaki aku yang terakhir mencecah air..dah lah tak pandai berenang..keep trying, ujar dr cinta memberi semangat..


aktiviti bermain air..


dan bermain air lagi..we are the unisza next top bottom shower model..budak bawah umur sila close tab..


dan pagi tu kitorang dikejutkan dengan penemuan tergempar abad ini..rupa-rupanya kitorang tidur dengan dia semalam..patut pun geli je time tidur..haha..kitorang tidur kat surau selepas babak khemah diterbangkan angin terjadi..

sekian sahaja..sampai ketemu lagi..selamat bercuti..moga hari anda indah..

p/s: alhamdulillah sampai rumah around 5.30 pagi tadi..

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

  1. masam manis pahit kelat sume ada...namun yg kita nk bawa ke Tahun 2 MBBS ni yg manis je la...insyaALLAH...btw, kita sama2 jadi sahabat yg baik, spy dpt jadi ikutan sahabat2 yg laen...hurm, nex yer da ada junior, mungkin da xmacam Tahun 1...hope, kita tetap together as 1...hehe, bukan senang nk bina hubungan yg tulus ikhlas...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!