no heart feeling..!

assalamualaikum, cinta..sila jawab waalaikumsalam, rindu..hehe..


Rasulullah s.a.w. bersabda; "Akan datang suatu zaman seseorang tidak memperdulikan dari mana mendapat harta, apakah dari sumber halal atau haram." - Sahih Bukhari


tahukah anda bahawa 14 june adalah hari penderma darah sedunia..ayuh jadi penderma darah..dan selamatkan nyawa orang..


tahukah anda bahawa cuti seminggu aku sudah mahu sampai ke penghujungnya..


sebenarnya, ini bukanlah cuti yang aku nak pun..aku lebih prefer start the new posting so that aku dapat berpuasa 2 minggu di rumah nanti..


setelah semuanya diluluskan oleh dekan..tiba-tiba 4 hari sebelum posting bermula boleh pulak bagi alasan tak jadi..okay..seminggu je lah puasa kat rumah nanti..aku kecewa..


selfish..perkataan yang agak famous kebelakangan ini dalam kalangan batchmates aku..siap ada perang fb lagi..luckily i do not have fb..


if i do have fb, aku pun nak merancakkan jugaklah perang itu..i write "pergi jahanamlah dengan selfish ko tu"..


aku sebenarnya tertarik dengan sebuah entri yang ditulis oleh seorang batchmate aku kat dalam blog dia..aku pernah berasa berada dalam kasut dia dalam keadaan dan situasi yang hampir sama..


kepada batchmate aku itu..yes, you are right..! kalau anda ada masa, bacalah entri itu di sini..

p/s: no heart feeling..!

BAIK DIJADIKAN TELADAN
BURUK DIJADIKAN SEMPADAN

Comments

Popular posts from this blog

MBBS UniSZA..!

housemanship at hospital kulim..!

medical student di hospital kulim..!